Η MINETTA Ασφαλιστική δημιούργησε σημείο εξυπηρέτησης κωφών επισκεπτών

Συντάκτης: Χωρίς σχόλια Μοιραστείτε το:

Τέθηκε σε λειτουργία η εφαρμογή IRIS

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική προχώρησε, πρώτη από τον ασφαλιστικό κλάδο, στη δημιουργία σημείου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των βαρήκοων ή κωφών επισκεπτών της, με την χρήση της εφαρμογής IRIS (relay service).

Συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή, η οποία δημιουργήθηκε από την εταιρεία BEVICA σε συνεργασία με το ΕΙΚ (Εθνικό Ίδρυμα Κωφών), ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να λάβει άμεσα διερμηνεία από και προς τη νοηματική γλώσσα, με εξ αποστάσεως διερμηνέα. Για τον σκοπό αυτό, διαμορφώθηκε ειδικός προσβάσιμος χώρος στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας, στον οποίο έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονική συσκευή, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται άμεση και ασφαλής σύνδεση με το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών.

Η ΜΙΝΕΤΤΑ θα συνεχίσει να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο, όπως βέβαια και στις κοινωνικές ομάδες που χρειάζονται μεγαλύτερη υποστήριξη, κάτι άλλωστε που αποτελεί και βασικό πυλώνα των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας της Εταιρείας.

Πηγή: newsbeast.gr

Προηγούμενο άρθρο

Επίδομα έως 720 ευρώ για όσους δεν εντάσσονται σε ταμείο ανεργίας του ΟΑΕΔ

Επόμενο άρθρο

Ο Στέλιος Κυμπουρόπουλος που πάσχει από την ίδια ασθένεια με τον Παναγιώτη Ραφαήλ ζητά να τον ακούσουμε

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

avatar