Κορωνοϊός και εξ αποστάσεως διδασκαλία για μαθητές ΑμεΑ

Η αρμόδια υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη υπέγραψε την απόφαση για την εξ αποστάσεως διδασκαλία και στον χώρο της ειδικής αγωγής. Δεδομένου πως η εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να συνεχιστεί ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/φοιτητές σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες (ΣΜΕΑΕ ή γενικά σχολεία με Παράλληλη Στήριξη ή άλλο τρόπο εκπαιδευτικής υποστήριξης) το Υπουργείο καλεί τα στελέχη διοίκησης της εκπαίδευσης, ώστε τα σχολικά κέντρα και τα κέντρα συμβουλευτικής υποστήριξης να παράσχουν τις κατάλληλες οδηγίες στους διευθυντές των σχολείων όλων των βαθμίδων και να χρησιμοποιηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα μέσα, οι μέθοδοι και το εκπαιδευτικό υλικό φροντίζοντας ταυτόχρονα για τη διάχυση καλών πρακτικών.

Συγκεκριμένα το Υπουργείο ζητά από τα ΚΕΣΥ να συντονίσουν εξ αποστάσεως συμβουλευτική υποστήριξη τόσο για τους γονείς όσο και για τους μαθητές που απευθύνονται προς τις υπηρεσίες τους χρησιμοποιώντας τρόπους άμεσης ή έμμεσης υποστήριξης, μέσω ηλεκτρονικών πλατφορμών (skype ή email) ή με τηλεφωνική επικοινωνία. Ακόμη σε συνεργασία  με τους διευθυντές των ΣΜΕΑΕ, θα συντονίσουν το προσωπικό των Ε.Δ.Ε.Α.Υ. (Επιτροπή Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης) προκειμένου να παράσχουν τις αντίστοιχες εξ᾽ αποστάσεως υπηρεσίες στην περιοχή που έχουν υπό την ευθύνη τους.

Το Υπουργείο από τη μεριά του συνιστά στους μαθητές των σχολείων ειδικής αγωγής να συμμετέχουν με τις κατάλληλες προσαρμογές σε αυτού του είδους τη διδασκαλία που οργανώνεται ανά περιοχές. Μια τέτοια κίνηση μπορεί να αξιοποιεί ποικιλία εκπαιδευτικών τεχνικών και εφαρμογών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών όπως:

  • Ασύγχρονα εργαλεία που βοηθούν σε μια ιδιαίτερου τύπου επικοινωνία που περιλαμβάνει την αποστολή εκπαιδευτικού υλικού όπως φύλλα εργασίας, βιντεοδιάλεξη ή άλλα διαδραστικά κι εκπαιδευτικά υλικά. Η επικοινωνία αυτή θα υλοποιηθεί με ή χωρίς τη βοήθεια των γονέων.
  • Σύγχρονα εργαλεία που προωθούν την ταυτόχρονη και ζωντανή αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο. Τέτοιες λύσεις θα μπορούσαν να βρεθούν μέσω της χρήσης τηλεδιασκέψεων και ζωντανών συνομιλιών με τη βοήθεια των υπολογιστών.

Αναμφίβολα για να συμβούν όλα αυτά το Υπουργείο υπογραμμίζει πως θα ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμη η επικοινωνία και η συνεργασία με τους γονείς των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές ανάγκες, καθώς θα μπορούσαν να συμβάλλουν με εξαιρετικά θετικό τρόπο στην όλη αυτή προσπάθεια.

Πηγή: maxmag.gr

dikaioma

Πρόσφατες Κοινοποιήσεις

ΕΟΦ: Συναγερμός για μη εγκεκριμένο φάρμακο – Διαφημίζεται ως παυσίπονο και αντιφλεγμονώδες

Οι καταναλωτές καλούνται να μη χρησιμοποιήσουν το σκεύασμα και να ενημερώσουν τον ΕΟΦ. Την προσοχή των καταναλωτών εφιστά με ανακοίνωσή…

11 ώρες πριν

Χοληστερόλη: Υπάρχουν βακτήρια που την «καταβροχθίζουν» – Τυχεροί όσοι τα έχουν στο έντερό τους

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την καρδιαγγειακή τους υγεία έχουν όσοι διατηρούν μια πληθώρα συγκεκριμένων βακτηρίων στο μικροβίωμα του εντέρου. Το…

12 ώρες πριν

Υπ. Μεταφορών: Αποζημίωση των ΚΤΕΛ για μειωμένο κόμιστρο σε ΑμεΑ και πολύτεκνους

Το ποσό των 11,77 εκατ. ευρώ πρόκειται να χορηγηθεί για την κάλυψη των μετακινήσεων με μειωμένο κόμιστρο Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ), καθώς και…

12 ώρες πριν

Π.Π. Πιννγ Πονγκ ΑμεΑ: Δυο μετάλλια ο Γιάννης Δημητρακόπουλος

Ακόμα ένα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της ΕΑΟΜ-ΑμεΑ, αυτό της Παρά-Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης διεξήχθη το Σάββατο 27/4 και την Κυριακή 28/4 στο Στάδιο…

1 ημέρα πριν

Ξυπνάτε με πιασμένη μέση; Πέντε κινήσεις που ανακουφίζουν πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι

Όσο μεγαλώνουμε, η ηλικία αφήνει ανεξίτηλα σημάδια στο σώμα με ιδιαίτερη προτίμηση τη μέση. Αυτός είναι και ο λόγος που…

1 ημέρα πριν

Υπουργικό συμβούλιο: Bonus στο Δημόσιο, επενδύσεις και ΑμεΑ στην ατζέντα

Με το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών για το μπόνους στους δημοσίους υπαλλήλους να δεσπόζει στην ατζέντα συνεδριάζει το υπουργικό συμβούλιο…

1 ημέρα πριν