Ο κύβος ερρίφθη για την εκκίνηση λειτουργίας του πρώτου μισού της επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες την επίσημη “κορδέλα” για την λειτουργία των σταθμών ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ θα κόψει τη Δευτέρα 6 Ιουλίου το απόγευμα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Το νέο τμήμα Αγία Μαρίνα-Νίκαια συνδέει τις πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλού και της Νίκαιας με το δίκτυο του Αθηναϊκού Μετρό. Δίνει απευθείας πρόσβαση σε σημαντικούς συγκοινωνιακούς κόμβους. Κόμβους όπως το Σύνταγμα, η Ομόνοια, ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός, η Δουκίσσης Πλακεντίας, το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο της Αθήνας.
Στους 3 σταθμούς από την πρώτη μέρα θα λειτουργεί το σύστημα του “έξυπνου” ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Προσωρινά αντί για πύλες στις εισόδους θα υπάρχουν τα ακυρωτικά μηχανήματα που έχουν εγκατασταθεί στα λεωφορεία.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Αττικό Μετρό ημερησίως θα διακινούνται περίπου 60.000 επιβάτες. Με την ολοκλήρωση της επέκτασης μέχρι το Δημοτικό Θέατρο ο αριθμός αυτός θα εκτοξευθεί στους 130.000. Είναι σταθμοί που έχουν κατασκευαστεί σε πολύ “σφιχτό” πολεοδομικό περιβάλλον. Ο Σταθμός ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ βρίσκεται στην πλατεία της Αγίας Ελεούσας. Ο σταθμός ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ είναι στην πλατεία Ελευθερίας. Ο σταθμός ΝΙΚΑΙΑ είναι στην πλατεία Ελ.Βενιζέλος, δίπλα στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου.
Η λειτουργία της επέκτασης μέχρι τη Νίκαια θα σημάνει την αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών που συνδέουν τις παραπάνω περιοχές με την Αθήνα. Επίσης τη δρομολόγηση μικρότερων διαδημοτικών γραμμών που θα καταλήγουν στους νέους σταθμούς.
Η χρονοαπόσταση από τη Νίκαια μέχρι το Σύνταγμα θα καλύπτεται σε μόλις 14 λεπτά έναντι μίας ώρας και πλέον που είναι σήμερα σε ώρες αιχμής. Θα δώσει μεγάλη ανάσα στο κυκλοφοριακό κομφούζιο που παρατηρείται καθημερινά. Το ίδιο θα συμβεί μόλις λειτουργήσει και η επέκταση μέχρι το Δημοτικό Θέατρο. Η χρονοαπόασταση θα είναι μόλις 5 λεπτά από περίπου 40 λεπτά σε ώρες αιχμής. Η απόσταση Νίκαια-Αεροδρόμιο θα καλύπτεται σε περίπου 55-60 λεπτά.
Έτοιμη η πλατεία Αγίου Νικολάου Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη – «Η οροφή του ΜΕΤΡO» – Δείτε το βίντεο
Έπρεπε να περάσουν 7 ολόκληρα χρόνια για να δούμε το Αθηναϊκό δίκτυο Μετρό να επεκτείνεται. Ο τελευταίος σταθμός που είχε προστεθεί είναι ο σταθμός ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ στα τέλη του 2013. Η επέκταση κατά 4χλμ μέχρι τη Νίκαια με 3 σταθμούς μεγαλώνει τη γραμμή 3 που θα αριθμεί πλέον 24 σταθμούς (συμπεριλαμβανομένων και των 4 σταθμών στο τμήμα Δ.Πλακεντίας-Αεροδρόμιο). Αυτό θα σημάνει το τέλος της “πρωτιάς” για τη Γραμμή 1 (ως η μεγαλύτερη του δικτύου) που θα μοιράζεται πλέον την πρώτη θέση, με συνολικά 24 σταθμούς επίσης.
Δύο χρόνια αργότερα, το 2022, που η Γραμμή 3 θα φτάσει τους 27 σταθμούς με τη λειτουργία και της υπόλοιπης επέκτασης και την προσθήκη των ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, κάνοντας την μπλε Γραμμή την μεγαλύτερη του δικτύου.
Σε διπλανά γραφεία στο χώρο της Δημοτικής Αγοράς που παραχωρήθηκαν από το Δήμο Καρδίτσας στεγάζονται τους τελευταίους μήνες το Παράρτημα…
Ξεκινά σε σύντομο χρονικό διάστημα στο Ε.Α.Π. η λειτουργία της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία και Ατόμων με ειδικές…
«Τίτλοι τέλους» στη δομή φιλοξενίας “Μετάβασις” για άτομα με νοητική στέρηση στην Ιεράπετρα. Ήδη έχουν αποχωρήσει οκτώ τρόφιμοι της μονάδας…
Συνήθως τα άτομα με αναπηρία καλούνται να μιλήσουν δημόσια μόνο για ζητήματα που άπτονται της αναπηρίας. Πόσο εύκολο είναι να…
Οι καταναλωτές καλούνται να μη χρησιμοποιήσουν το σκεύασμα και να ενημερώσουν τον ΕΟΦ. Την προσοχή των καταναλωτών εφιστά με ανακοίνωσή…
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την καρδιαγγειακή τους υγεία έχουν όσοι διατηρούν μια πληθώρα συγκεκριμένων βακτηρίων στο μικροβίωμα του εντέρου. Το…