Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική προχώρησε, πρώτη από τον ασφαλιστικό κλάδο, στη δημιουργία σημείου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των βαρήκοων ή κωφών επισκεπτών της, με την χρήση της εφαρμογής IRIS (relay service).
Συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή, η οποία δημιουργήθηκε από την εταιρεία BEVICA σε συνεργασία με το ΕΙΚ (Εθνικό Ίδρυμα Κωφών), ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να λάβει άμεσα διερμηνεία από και προς τη νοηματική γλώσσα, με εξ αποστάσεως διερμηνέα. Για τον σκοπό αυτό, διαμορφώθηκε ειδικός προσβάσιμος χώρος στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας, στον οποίο έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονική συσκευή, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται άμεση και ασφαλής σύνδεση με το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ θα συνεχίσει να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο, όπως βέβαια και στις κοινωνικές ομάδες που χρειάζονται μεγαλύτερη υποστήριξη, κάτι άλλωστε που αποτελεί και βασικό πυλώνα των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας της Εταιρείας.
Πηγή: newsbeast.gr
Σε διπλανά γραφεία στο χώρο της Δημοτικής Αγοράς που παραχωρήθηκαν από το Δήμο Καρδίτσας στεγάζονται τους τελευταίους μήνες το Παράρτημα…
Ξεκινά σε σύντομο χρονικό διάστημα στο Ε.Α.Π. η λειτουργία της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία και Ατόμων με ειδικές…
«Τίτλοι τέλους» στη δομή φιλοξενίας “Μετάβασις” για άτομα με νοητική στέρηση στην Ιεράπετρα. Ήδη έχουν αποχωρήσει οκτώ τρόφιμοι της μονάδας…
Συνήθως τα άτομα με αναπηρία καλούνται να μιλήσουν δημόσια μόνο για ζητήματα που άπτονται της αναπηρίας. Πόσο εύκολο είναι να…
Οι καταναλωτές καλούνται να μη χρησιμοποιήσουν το σκεύασμα και να ενημερώσουν τον ΕΟΦ. Την προσοχή των καταναλωτών εφιστά με ανακοίνωσή…
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την καρδιαγγειακή τους υγεία έχουν όσοι διατηρούν μια πληθώρα συγκεκριμένων βακτηρίων στο μικροβίωμα του εντέρου. Το…