ΕΣΠΑ: Ανακατασκευές πεζοδρομίων και ραμπών ΑμεΑ στο Δήμο Αγρινίου

Συντάκτης: Χωρίς σχόλια Μοιραστείτε το:

Ένα ακόμη έργο του Δήμου Αγρινίου εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ Δυτικής Ελλάδας. Με απόφαση του Περιφερειάρχη Νεκτάριου Φαρμάκη την Τετάρτη 23/9 εντάχθηκε το έργο «Ανακατασκευές πεζοδρομίων – Διαμορφώσεις ραμπών ΑμεΑ οδών του Δήμου Αγρινίου» προϋπολογισμού 1,55 εκατ. ευρώ.

Πρόκειται για ένα από τα έργα που είχαν ανακοινωθεί το καλοκαίρι από το Δήμαρχο Αγρινίου και το Περιφερειάρχη στα πλαίσια της επικαιροποίησης του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης και του υπερδιπλασιασμού του σε πόρους.

Σημειώνεται ότι τις προηγούμενες ημέρες προηγήθηκε η ένταξη του έργου  «Αναπλάσεις – Βελτιώσεις Οδών Κέντρου Πόλης Αγρινίου», προϋπολογισμού 3.650.000 ευρώ, της κατασκευής ποδηλατοδρόμου και πεζοδρόμου στην περιοχή του Αγ. Ιωάννη Ρηγανά προϋπολογισμού 6.250.000 ευρώ και την β’ φάσης της ανάπλασης στη νοτιοανατολική είσοδο του Αγρινίου με προϋπολογισμό 2.600.000 ευρώ. Έτσι μέσα σε δύο εβδομάδες περίπου τα έργα του Δήμου Αγρινίου αυξήθηκαν κατά 14 εκατομμύρια ευρώ!

Η νέα παρέμβαση που εντάχθηκε περιλαμβάνει την ανακατασκευή πεζοδρομίων και προσβάσεων ΑΜΕΑ ή την κατασκευή νέων στην περιοχή παρέμβασης της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αγρινίου. Στο έργο περιλαμβάνεται η κατασκευή επιστρώσεων σε νέα πεζοδρόμια και νέους κοινόχρηστους χώρους που προέκυψαν και προκύπτουν από ρυμοτομικές διανοίξεις και εργασίες επισκευής πεζοδρομίων που παρουσιάζουν προβλήματα βατότητας, πρόσβασης και ασφάλειας. Στα πλαίσια της συντήρησης – ανακατασκευής των πεζοδρομίων θα αποκατασταθούν κατεστραμμένα κρασπεδόρειθρα, θα αφαιρεθούν κορμοί κομμένων δένδρων (και των ριζών τους), θα διαμορφωθούν δίοδοι πρόσβασης ΑΜΕΑ, σε σημεία όπου απαιτείται.

H επιλογή των θέσεων παρέμβασης θα γίνει σε πεζοδρόμια που χρήζουν συντήρησης ή πλήρους επισκευής λόγω:

•φυσικής φθοράς (πλακών, ρείθρου, κρασπέδων, κιγκλιδωμάτων, σήμανσης)

•κακοτεχνιών προηγούμενων επεμβάσεων (ΟΚΩ, κλπ.)

•επιφανειακών ριζών – κορμών δέντρων και τα οποία έχουν καταστήσει τα πεζοδρόμια μη ασφαλή και επικίνδυνα για τη διέλευση των πεζών και ΑΜΕΑ.

Κριτήρια προτεραιότητας για την υλοποίηση των ανωτέρω είναι:

– Σχολεία, Παιδικοί Σταθμοί, Νομικά Πρόσωπα

– Κοινόχρηστοι χώροι

– Εμπορικοί δρόμοι και βασικές οδικές αρτηρίες

– Σποραδικά σημεία βάσει καταγεγραμμένων αιτημάτων πολιτών

Του Δημήτρη Παπαδάκη / Πηγή: sinidisi.gr

Προηγούμενο άρθρο

Μόσιαλος: Το εμβόλιο δεν είναι η λύση -Οι 5 παράμετροι για την τελική αντιμετώπιση του ιού

Επόμενο άρθρο

Οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας για την επιδείνωση του καιρού

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

avatar