e-Καταναλωτής: Πώς κλείνονται τα ραντεβού για ψώνια στα καταστήματα -Τα 4 βήματα

Συντάκτης: Χωρίς σχόλια Μοιραστείτε το:

Χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής, οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα θα μπορούν να καθορίζουν δωρεάν τα ραντεβού με τους πελάτες τους.

Σε ανάρτηση που έκανε χθες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης, αναφέρει:

«Οι επιχειρήσεις μπορούν να καθορίζουν δωρεάν ραντεβού με τους πελάτες χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Οι καταναλωτές διασφαλίζουν με ένα κλικ τις αγορές και τις μετακινήσεις τους».

Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα καθορισμού ραντεβού για την παράδοση προϊόντων, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μη βαρύνονται με το κόστος του SMS. Στο e-Καταναλωτής υπάρχουν δυο βασικές κατηγορίες:

α) Click away: Υπάρχει ενότητα για τα καταστήματα και μια δεύτερη επιλογή για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν ραντεβού και να κλείσουν μετακίνηση.

β) Click inside: Ομοίως, υπάρχει ενότητα για τα καταστήματα (για κλείσιμο ραντεβού) και μια δεύτερη για τους καταναλωτές απ’ όπου μπορούν να ζητήσουν ραντεβού και να κλείσουν μετακίνηση.

Στην πλατφόρμα e-Καταναλωτής περιλαμβάνεται επίσης μια «μηχανή» σύγκρισης τιμών προϊόντων σούπερ μάρκετ και μια δεύτερη επιλογή για σύγκριση τιμών καυσίμων.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της εφαρμογής
e-Καταναλωτής.

Τα 4 βήματα του click inside


Πηγή: iefimerida.gr

Προηγούμενο άρθρο

Φόβος για τρίτο κύμα – «Θα ανοίγουμε και θα κλείνουμε»

Επόμενο άρθρο

Κορωνοϊός: «Συναγερμός» για την Αττική – Αύξηση του RT στο 1,01 – Προετοιμάζεται η κυβέρνηση

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

avatar