Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Γαζίου βάζει τον άνθρωπο στο επίκεντρο

Συντάκτης: Χωρίς σχόλια Μοιραστείτε το:

Μία πόλη που θα δίνει χώρο στους πεζούς, στους ποδηλάτες και στα άτομα με αναπηρίες. Μία πόλη ανθρώπινη, λειτουργική, με ασφάλεια στις μετακινήσεις, με νέους χώρους στάθμευσης και περισσότερο χώρο στους πολίτες.
Μία πόλη που επίκεντρο θα είναι ο άνθρωπος. Αυτός είναι ο στόχος του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Γαζίου όπως τον περιέγραψε ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας στο χαιρετισμό του, στη δεύτερη ημερίδα διαβούλευσης που πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Πινακοθήκη Μαλεβιζίου, με τη συμμετοχή πολιτών και εκπροσώπων φορέων.

Στη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκαν τα εναλλακτικά σενάρια για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Γαζίου έχοντας συμπεριλάβει τις προτάσεις των πολιτών και των φορέων που κατατέθηκαν τόσο στην πρώτη ημερίδα όσο και διαδικτυακά στο πλαίσιο της διαβούλευσης.
Η Τοπογράφος Μηχανικός EMΠ- Συγκοινωνιολόγος Μαρία Σίττη, στην πρόταση της προβλέπει μεταξύ άλλων 31 χιλιόμετρα νέων διανοίξεων και 83 νέους κοινόχρηστους χώρους βάσει των σχεδίων πόλης, 40 νέες διαβάσεις πεζών και πέντε επιπλέον υπερυψωμένες μπροστά από σχολεία, δημιουργία πεζοδρομίων σε 15 νέες οδούς με συνολικό μήκος 16 χιλιόμετρα αλλά και την αλλαγή ορίων ταχύτητας σε 17 συνολικά οικισμούς του Δήμου Μαλεβιζίου, συμπεριλαμβανομένης της αστικής περιοχής Γαζίου – Αμμουδάρας.

Παράλληλα στο ΣΒΑΚ Γαζίου προβλέπονται 10 νέοι χώροι στάθμευσης σε γειτονιές, 5 νέοι χώροι στάθμευσης για μοτοσυκλέτες, 7-10 χώροι για στάθμευση ποδηλάτων και 15 σημεία ενοικίασης κοινοχρήστων ποδηλάτων τόσο μέσα στην αστική περιοχή Γαζίου – Αμμουδάρας όσο και σε οικισμούς όπως Φόδελε , Αγία Πελαγίας, Δαμάστα κ.α. καθώς και 65 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
Από την πλευρά της η Μαρία Δατσέρη, Μηχανικός Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφ. Ανάπτυξης παρουσίασε το Σχέδιο Αστικής Προσβασιμότητας του Δήμου Μαλεβιζίου και όλες τις προδιαγραφές που πρέπει να έχουν οι παρεμβάσεις που θα υλοποιηθούν σε διαβάσεις, πεζοδρόμια, αστικό εξοπλισμό, φωτισμό και προσβάσεις για Άτομα με Αναπηρίες σε κτίρια προκειμένου οι μετακινήσεις πεζών και ΑμεΑ να είναι ασφαλέστερες και λειτουργικότερες.

Πηγή: otavoice.gr

Προηγούμενο άρθρο

“Demy”: H ψηφιακή βοηθός για άτομα με προβλήματα όρασης

Επόμενο άρθρο

Κατάθεση αιτήσεων στο ΚΔΗΦ- ΑμεΑ για ένταξη

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

avatar